26.10.09
7.10.09
10.9.09
I bet you got me wrong
No color clay
Individuality not safe
As of now I bet you got me wrong
So unsure you run from something strong
I cant let go
Threadbare tapestry unwinding slow
Feel a tortured brain
Show your belly like you want me to
As of now I bet you got me wrong
So unsure you run from something strong
I havent felt like this in so long
Wrong, in a sense too far gone from love
That dont last forever
Somethings gotta turn out right
You sugar taste
Sweetness doesnt often touch my face
Stay if you please
You may not be here when I leave
As of now I bet you got me wrong
So unsure we reach for something strong
I havent felt like this in so long
Wrong, in a sense too far gone from love
Strong, I havent felt like this in so long
Wrong, in a sense too far gone from love
That dont last forever
Somethings gotta turn out right...
Χρονια πολλα, απο μακρια.
27.5.09
4.5.09
26.4.09
16.4.09
18.3.09
17.3.09
15.3.09
Όταν
ξεκινάει από μακριά
η αγαπημένη έρχεται
και με κοιτάζει
όταν σβήνω το φως
έρχεται ο θάνατος
και μου φιλά τα χέρια.
Η Δύσκολη Κυριακή
Απ' το πρωί κοιτάζω προς τα πάνω ένα πουλί καλύτερο
απ' το πρωί χαίρομαι ένα φίδι τυλιγμένο στο λαιμό μου
Σπασμένα φλυτζάνια στα χαλιά
πορφυρά λουλούδια τα μάγουλα της μάντισσας
όταν ανασηκώνει της μοίρας το φουστάνι
κάτι θα φυτρώσει απ' αυτή τη χαρά
ένα νέο δέντρο χωρίς ανθούς
ή ένα αγνό νέο βλέφαρο
ή ένας λατρεμένος λόγος
που να μη φίλησε στο στόμα τη λησμονιά
Έξω αλαλάζουν οι καμπάνες
έξω με περιμένουν αφάνταστοι φίλοι
σηκώσανε ψηλά στριφογυρίζουνε μιά χαραυγή
τί κούραση-τί κούραση
κίτρινο φόρεμα -κεντημένος ένας αετός-
πράσινος παπαγάλος -κλείνω τα μάτια- κράζει
πάντα πάντα πάντα
η ορχήστρα παίζει κίβδηλους σκοπούς
τί μάτια παθιασμένα τί γυναίκες
τί έρωτες τί φωνές τί έρωτες
φίλε αγάπη αίμα φίλε
φίλε δώσ' μου το χέρι σου τί κρύο
Ήτανε παγωνιά
δεν ξέρω πια την ώρα που πέθαναν όλοι
κι έμεινα μ' έναν ακρωτηριασμένο φίλο
και μ' ένα ματωμένο κλαδάκι συντροφιά
Mίλτος Σαχτούρης
14.3.09
14 ημέρες πριν την Ώρα της Γης
Σάββατο 28 Μαρτίου 2009, 20:30
Η αντίστροφη μέτρηση για την Ώρα της Γης έχει αρχίσει!
Μόλις 14 ημέρες μας χωρίζουν από την ώρα που ένα δισεκατομμύριο άνθρωποι θα κλείσουν τα φώτα τους για μια ώρα και θα στείλουν ένα ηχηρό μήνυμα στους ηγέτες του κόσμου για την ανάγκη άμεσης δράσης ενάντια στην αλλαγή του κλίματος.
Η ανταπόκριση της ελληνικής κοινωνίας σε αυτό το κάλεσμα είναι ήδη εντυπωσιακή: 69 είναι οι Δήμοι και Κοινότητες έχουν δηλώσει επίσημα τη συμμετοχή τους και προχωρούν σε δράσεις ενημέρωσης των πολιτών τους. Η άμεση ανταπόκριση της τοπικής αυτοδιοίκησης φέρνει την Ελλάδα πολύ κοντά στην κάλυψη του 10% του παγκόσμιου στόχου της Ώρας της Γης, που είναι η συμμετοχή 1000 πόλεων σε ολόκληρο τον πλανήτη.
Η Γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου, η μεγαλύτερη σε μήκος καλωδιωτή γέφυρα πολλαπλών ανοιγμάτων στον κόσμο, με κυρίως κατάστρωμα 2.252 μέτρων έρχεται να προστεθεί στον κατάλογο των τοποσήμων που θα συσκοτιστούν για μια ώρα το βράδυ της 28ης Μαρτίου. Αυτό το σύμβολο σύγχρονης αρχιτεκτονικής θα «κλείσει το διακόπτη», σβήνοντας τον χαρακτηριστικό μπλε και κίτρινο διακοσμητικό φωτισμό του αποτελείται από 792 φωτιστικά σώματα.
Σε παγκόσμιο επίπεδο, 78 χώρες και περίπου 700 πόλεις ζούνε στον παλμό της Ώρας της Γης. Μόνο την προηγούμενη εβδομάδα, διαπιστώθηκε ότι κάθε 7 δευτερόλεπτα γινόταν αναφορά της φράσης «Earth Hour» στο διαδίκτυο.
Στην προώθηση του μηνύματος της ΩτΓ συμμετέχουν καλλιτέχνες διεθνούς φήμης όπως το μουσικό συγκρότημα Κόλντπλεϊ, η ηθοποιός Κέιτ Μπλάνσετ και ο διάσημος εικαστικός Σέπαρντ Φέρευ που επιμελήθηκε την προεκλογική καμπάνια του Μπαράκ Ομπάμα.
«Η επικοινωνία και η διάδοση του μηνύματος της Ώρας της Γης είναι το κλειδί της επιτυχίας σε μια εκστρατεία που έχει στόχο να συσπειρώσει το 1/6 των ανθρώπων σε αυτό τον πλανήτη ενάντια στη κλιματική αλλαγή. Μπορούμε όλοι να συμμετέχουμε σε αυτήν την πρωτοβουλία μέσω του www.wwf.gr και να κάνουμε την Ώρα της Γης το μεγαλύτερο συμμετοχικό γεγονός σε ολόκληρο τον πλανήτη» δήλωσε ο Γιώργος Βελλίδης, Επικεφαλής του τμήματος Επικοινωνίας του WWF Ελλάς.
Περισσότερες πληροφορίες:
Γιώργος Βελλίδης Υπεύθυνος Επικοινωνίας WWF Ελλάς, τηλ: 210 33 14 893, g.vellidis@wwf.gr
12.3.09
11.3.09
7.3.09
5.3.09
4.3.09
3.3.09
27.2.09
26.2.09
24.2.09
23.2.09
Bak
Issue of Bak Magazine is again online.
You can download the issue here : Pc // Mac
Visit site for more information, interviews, and many graphic design links.
http://www.bakdergisi.com
14.2.09
13.2.09
9.2.09
8.2.09
Σύνορα του Πραγματικού
Ενάντια στα «Σύνορα του Πραγματικού» (Χωρίς Φόβο Μετά τα Φυσικά)
Μην κοιτάζεις με το Μάτι σου,
Κοίταξε Μέσα απ’ το Μάτι σου
Το πρώτο δικαίωμα του ανθρώπου είναι το δικαίωμα στη φαντασία. Αυτοί που δεν φαντάζονται, ακρωτηριάζουν το δημιουργικό μέρος του σώματος. Είναι πιο εύκολο να σκεφτόμαστε λογικά παρά να φανταζόμαστε, γιατί ο συλλογισμός είναι επανάληψη ενώ η φαντασία είναι δημιουργία. Σ’έναν κόσμο που αδιάκοπα μεταβάλλεται, μόνο αυτοί που δημιουργούν (και αυτοί που καταστρέφουν) νιώθουν άνετα... Αυτοί που επαναλαμβάνουν νιώθουν ζάλη μπροστά στη μεταβολή. Ουσία της πραγματικότητας είναι η αλλαγή και η αλλαγή είναι ενέργεια, δραστηριότητα , πληροφορία, γνώση, πράξη, Έρωτας και Αιώνια Χαρά.
Η ρασιοναλιστική σκέψη δεν προσφέρει χαρά , γιατί ο ρασιοναλισμός είναι αντί-ερωτικός, ιερογλυφικός. Ο συλλογισμός είναι ένα τικ-τακ που ενθαρρύνει το νού να μπλεχτεί σαν εκκρεμές σε αμέτρητα επιμέρους ζητήματα. Με τους συλλογισμούς κάνεις το γύρο του κόσμου σε ογδόντα μέρες, με την φαντασία σε μια μέρα γυρνάς ογδόντα κόσμους. Καθένας ας διαλέξει το ταξίδι του, χωρίς όμως και να επιβάλει το αεροπλάνο του Νεύτωνα στη θέση του μαγικού χαλιού.
Ας χρησιμοποιήσουμε το νού για να δημιουργήσουμε πάνω σε αυτό που βλέπουμε, το πραγματωμένο όραμα αυτού που θα μπορούσαμε να ζούμε...
Ο Ρασιοναλιστής, ο «λογικός» , αυτός που τα πόδια του πατούν γερά στην υποτιθέμενη για αυτόν «πραγματικότητα» με συλλογιστική αυτό-ικανοποίηση κάνει αναλυτικές αυτοψίες βάζει κάθετες γραμμές κατατμημένες, συντεταγμένες, ορισμούς και όρια. Το πρόβλημα δεν είναι ο «ρασιοναλισμός», η Λογική. Το πρόβλημα είναι ο «Ρασιοναλιστής». Η Λογική δεν είναι μια διαχωρισμένη έννοια. Είναι φυσική διαδικασία του ανθρώπινου νού.
Ο Άνθρωπος ακτινοβολεί σφαιρικά ζωτική ενέργεια, μεταμορφώνοντας ο,τι τον περιτριγυρίζει σε εικόνα του ταξιδιού του, η «υποκειμενική φλόγα» δεν είναι μια διαχωρισμένη έννοια, είναι η υποκειμενική φλόγα της προσωπικότητας που χρωματίζει τη φύση.
Να σκέφτεσαι ή να χορεύεις? Να κοιτάς ή να μιλήσεις?
Να παρατηρείς ή να ακτινοβολείς? Αντικειμενικότητα ή υποκειμενικότητα?
Ορθολογισμός ή Ανορθολογισμός?
Πως να διαχωρίσεις φυσικές λειτουργίες του ανθρώπινου νου?
Ο ρασιοναλισμός χαράζοντας ένα όριο είναι εν μέρει αντιδραστικός. Η λογοκρατούμενη κοσμολογία είναι σχεδιασμένη για να κατανοεί το κόσμο όπως «νομίζουμε» πως είναι....μέσω διαφόρων θεωριών αλλά δεν είναι δυνατόν σε αυτή να εκφράσει για εμάς το πως ο «κόσμος» θα μπορούσε να είναι. Ο Ρασιοναλισμός είναι μια κοσμολογία παθητικά θεωρισιακή που
αφιερώνεται στο κοίταγμα του καθρέφτη. Να κοιτάς ή να σκέφτεσαι είναι ήδη επιλογή ενός ταξιδιού. Εκείνο που δείχνει ο καθρέφτης είναι μια «μαθηματική μορφή», το αυτόματο, χωρίς συνείδηση σύμπαν που δεν έχει αρχή, σκοπό, πάνω ή κάτω, ένα σύμπαν που υποβάλλει την υποταγή και την αποδοχή αυτού που είναι, την υποστήριξη του προβλέψιμου, το φόβο του απρόβλεπτου, την αδυναμία...
Ο Ρασιοναλισμός ζει σε ένα σύμπαν περιορισμένο και για αυτό περιορίζει την δημιουργία.
Η τυποποίηση και η εξαφάνιση της πολλαπλότητας, του αυθορμητισμού,του ερωτισμού και της ατομικής προσωπικότητας είναι τα πνευματικά αίτια του φασισμού.
Το ρασιοναλιστικό αρχιτεκτόνημα με τους γεωμετρικούς χώρους και την ατονική μουσική... Η άχαρη ερημιά της καρδιάς... η φωνή είπε (Επόμενος Σταθμός -Ψυχική Ερήμωση) εκείνος σκέφτηκε για μια στιγμή ότι «ο ρασιοναλισμός είναι η πνευματική καταπίεση ανθρώπου από άνθρωπο...»
Σε πρακτικό επίπεδο Δύο μέτωπα (εκτός των άλλων) υπάρχουν πάντα Ανοιχτά. Ένα Μέτωπο με τον Καπιταλισμό πού είναι -- υλική εκμετάλλευση ανθρώπου από άνθρωπο και καταστροφή της Φύσης.
Και Ένα μέτωπο με τον Ρασιοναλισμό που είναι-- πνευματική καταπίεση Ανθρώπου από άνθρωπο που χρησιμοποιεί «αποδεδειγμένα Σωστές Μεθόδους» .
Η Φαντασία ,ο ενθουσιασμός, η εκστατική ενατένιση, η έμπνευση, η προσωπική ποιητικότητα, ο οργιαστικός εορτασμός, η πειραματική συμπεριφορά, η ελεύθερη ένωση -ελεύθερων ανθρώπων, η ατομικότητα, ο μανιώδης διάλογος, έχουν να πολεμήσουν με τα κατασκευασμένα «σύνορα του πραγματικού», με την πνευματική μηχανοποίηση της προσωπικότητας και με κάθε κοινωνική και νοητική μορφή καταπίεσης.
Ο Κόσμος που Ποθούμε Είναι πιο Αληθινός από αυτόν στον οποίον αποδεχόμαστε παθητικά να ζήσουμε. Ο Τόπος που Ποθούμε να Ζήσουμε Είναι πιο Αληθινός από τον τόπο που ζούμε.
Aποσπάσματα από μια συζήτηση για το Ορθολογικό, το Ανορθολογικό και την Εκστατική Ελευθερία.
5.2.09
Skaven φουτουγού
και αποφάσισε: 68 και 17. Φόρεσε τα καλά του ρούχα
και κάθησε στον τράκτορα.
Το αποτέλεσμα ήταν θεσπέσιο.
Mιξ από Darthminus.
4.2.09
2.2.09
30.1.09
29.1.09
Brad Downey - An honest Thief
Μερικοί συνεχίζουν να ενοχλούνται απο κάποια σύμβολα.
Σαφώς και βρίσκονται εκεί για να μας καθοδηγούν, να μας διευκολύνουν.
Μερικοί συνεχίζουν να ενοχλούνται απο κάποια σύμβολα.
Είναι απαραίτητο να ανακτήσουμε την ελευθερία μας.
Σύμβολα βρίσκουμε παντού
Συμβολιστές όμως όχι.
http://www.stolenspace.com
Aρχή της Απροσδιοριστίας
Kandinsky Wassily
1866-1944
Γεννημένος από εύπορη οικογένεια στη Ρωσία το 1866, αντλεί στοιχεία από την πλούσια ρώσικη παράδοση, εντυπώσεις από ταξίδια κατά την εφηβεία, όπου πρωτοσχηματίζεται η εντύπωση της αίσθησης θερμότητας και ήχου των χρωμάτων και σε συνδυασμό με τη μουσική παιδεία, εδραιώνονται οι βάσεις για τη μετέπειτα πορεία.
To 1886 ξεκινά τις σπουδές του σε Νομική και Οικονομικά. Ολοκληρώνοντας τις σπουδές και ενώ ξεκινά ακαδημαϊκή καριέρα, μια έκθεση ζωγραφικής των Ιμπρεσιονιστών στη Μόσχα (1895) αφυπνίζει την φύση του καλλιτέχνη. Ξέρει ότι είναι «Ή τώρα ή ποτέ» και ξεκινά σπουδές ζωγραφικής σε ηλικία 30 ετών στη Βασιλική Ακαδημία του Μονάχου.
Το 1900 ιδρύει την καλλιτεχνική ομάδα «φάλαγγα» και το 1910 την ομάδα του «γαλάζιου καβαλάρη».Ταξιδεύει πολύ, εκθέτει έργα, γράφει άρθρα για την τέχνη και δίνει μια νέα ώθηση στην τέχνη μέσα από τις καλλιτεχνικές ομάδες, μαζί με άλλους κορυφαίους καλλιτέχνες της εποχής.Το 1917 μετά από ένα γάμο και μια μακροχρόνια σχέση, γνωρίζει και παντρεύεται τη Nina Andreevsky, με την οποία θα μοιραστεί την υπόλοιπη ζωή του. Την ίδια χρονιά ανακηρύσσεται μέλος του Τμήματος Καλών Τεχνών του Υπουργείου Παιδείας στη Ρωσία και καθηγητής στην Ακαδημία Τεχνών της Μόσχας.Το 1919 ο Walter Gropius ιδρύει τη σχολή «Bauhaus» στη Weimar και το 1922 καλεί τον W. Kandinsky να διδάξει μαζί με άλλα μεγάλα ονόματα στην τέχνη. Το 1924 μαζί με Klee, Feininger, Jawlensky σχηματίζουν την ομάδα «οι τέσσερις γαλάζιοι». Συνεχίζει τα ταξίδια και τις εκθέσεις σε όλο τον κόσμο, παράλληλα με το διδακτικό και συγγραφικό έργο του. Το Bauhaus μεταφέρεται στο Dessau και στη συνέχεια στο Βερολίνο, το 1932.Το 1933, κάτω από την πίεση και τις επιθέσεις του ναζισμού στη Γερμανία, το Bauhaus διαλύεται και τα μέλη του καταφεύγουν σε άλλες χώρες. Το 1934 πηγαίνει στο Παρίσι.
ΑΣΕΠ
gat_oni wrote:
Σήμερα και πριν από λίγο προσπάθησα να περάσω με ΙΧ τα μπλόκα των αγροτών της Εθνικής Αθηνών-Λαμίας με κατεύθυνση τη Βόρεια Ελλάδα με όλα τα σχετικά έγγραφα που δηνώνουν ότι συμμετέχω στο διαγωνισμό και δεν με άφησαν να περάσω..Γύρισα αναγκαστικά πίσω..οπότε τι λένε ότι δεν υπάρχει πρόβλημα και θα γίνει ο διαγωνισμός? Πώς θα γίνει αφού δε μπορούμε να πάμε έγκαιρα? Οι αποστάσεις είναι τεράστιες για να καλυφθούν σε 1 μέρα..Ας μας ενημερώσει κάποιος υπεύθυνα..Ευχαριστώ..
και η πρόταση του διαχειριστή:
Σου προτείνουμε να στείλεις ένα έγγραφο προς το ΑΣΕΠ με το σημερινό πρόβλημα, ενημερώνοντας για την αδυναμία μετακίνησης που αντιμετώπισες, ώστε να αντιληφθούν κι εκεί, ότι εάν υπάρχει έστω και ένα μπλόκο στους δρόμους το Σάββατο, υπάρχει περίπτωση κάποιοι υποψήφιοι - ΠΑΡΑ ΤΗ ΘΕΛΗΣΗ ΤΟΥΣ - να μη φτάσουν ΠΟΤΕ στο εξεταστικό τους κέντρο.
Το ΖΗΤΕΙΤΑΙ.GR όπως είδες στο κεντρικό ρεπορτάζ που φιλοξενούμε , έχει τη δήλωση του ΑΣΕΠ, ΌΤΙ Ο ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΜΕ ΜΠΛΟΚΑ.
---------------------------------------------
Πραγματικά, δεν ξέρω τι είναι πιο αστείο.
Το ότι παραπέμπουν τον παραπάνω χρήστη ουσιαστικά να δηλώσει εγγράφως "Παιδιά θα αργήσω, εσείς φάτε" (;)
Ή ότι τα παράβολα πλέον έχουν αγοραστεί, άρα ποιός και ο λόγος παράτασης του "Θεσμού".Και άντε και το είπε η κοπέλα δλδ, δεν μπορώ να έρθω. Διάβαζα έναν ολόκληρο χρόνο, αλλά τελικά δεν μπορώ να έρθω.
Τι θα προτείνουν
Δεν βαριέσαι, σε δύο χρόνια έχει και άλλον... ;
Μπουροκράτορες.
28.1.09
19.1.09
Βραδυνή Παράσταση
χαζεύεις τα γλυκά μου χαμόγελα και τις αγκαλιές
στέκεσαι παράμερα
μόνο εγώ ακούω την ευχή που ψιθυρίζεις
η ανάσα σου κόβεται
ενώ χαρίζομαι ρυθμικά και λάγνα στους πάντες
όμως αντέχεις
τη στιγμή που μοιράζω σε αντίδωρα την ψυχή μου
μένεις σιωπηλός
κοιτάς θλιμμένα τα χέρια που κρατάνε τα κομμάτια μου
θέλεις να πειστείς
και δικαιωμένος που ανήκω σε όλους εκτός από σένα
γι’ άλλη μια φορά
παραιτείσαι επιτέλους ξαλαφρωμένος κι αυτό το βράδυ
από το λάθος
μακριά απ’ τα μάτια σου στο καμαρίνι αποκαμωμένη
εγώ εκεί
προβάρω τον ιδανικό και πρόστυχο κατακερματισμό μου
ακούραστα
μέχρι εκείνη τη φορά που θα σε ξεγελάσω ότι μπορώ
αληθινά
να σου χαρίσω την ήττα που θα σε λυτρώσει
για πάντα.
Κύβος ³
Ποιο γυάλινο κυτίο θαρείς πως θα σε σώσει
Βδέλλες κολλούνε πάνω σου, το σώμα σου σαπίζει
Ποια ρότα μαγεμένου τρένου τολμά να σ' οδηγεί
Καυτός σιρόκος η ανάσα σου θα γίνει
φανερώσου
15.1.09
13.1.09
αχ βαχ
γεμάτος ελπίδα
Είναι σαν ν' ακούω το πιο ωραίο τραγούδι απ' την πιο ωραία
φωνή του κόσμου
Μα εμένα η ελπίδα πια δε μου φτάνει
εγώ δε θέλω ν΄ακούω πια τραγούδια
θέλω να τραγουδήσω