25.11.07

Μαγνητικά Πεδία



- Από τότε που είμουν παιδάκι με εμπιστεύτηκαν σε ένα ζώο κατοικίδιο, πάντα όμως προτιμούσα από τη θέρμη της γλώσσας του στο μάγουλο μου μια μικρή ιστορία παλιοκαιρίσια.
- Τα μάτια μου, μου ανοίκουν αποκλειστικά και εγώ τα καρφιτσώνω στα μάγουλα μου τα τόσο δροσερά και ερημωμένα από τον άνεμο των λέξεων σας.
- Πιθανόν να καταφέρω να κατευθύνω τη σκέψη μου στον αφρό των ενδιαφερόντων μου. Βιασύνες των παρασίτων που χώνονται στο μεταλλικό νερό, καταβροχθίστε με! Οι σάκοι με το ρακίδι, το στόλισμα των ντουλαπιών, συμμετέχουν στο χρωματισμό τους. Μεταξύ όλων των υποθετικών θαλασσοπόρων, αυτός που έχει το στήθος σε σχήμα αποβάθρας μου αρέσει περισσότερο. Πάνω σε μια θάλασσα πλημμυρισμένη από αστέρια, αυτοί οι οργισμένοι κύκλοι ξεφυσάν τον αέρα.
- Δεν βλέπω τόσο μακριά όσο εσείς. Η διασκέδαση και το γέλιο δεν είναι μήπως το ιδανικό των ανθρώπων του αιώνα μας; Oι γυναίκες έχουν ανάγκη από χνουδωτά παπούτσια και κιμονό από χλωμό σατέν. Γίνεται πολύ λόγος για αυτό το γοητευτικό τρόπο με τον οποίο αναταράζονται οι συναισθηματικές φιάλες προτού σερβιριστούν.

- Τα μάτια μου, μου ανοίκουν αποκλειστικά και εγώ τα καρφιτσώνω στα μάγουλα μου τα τόσο δροσερά και ερημωμένα από τον άνεμο των λέξεων σας.

Αντρέ Μπρετόν - Φιλίπ Σουπώ
Μαγνητικά πεδία - Mαΐος 1919